Πόσο δύσκολη υπόθεση αποτελεί για μια εταιρεία κατασκευής site να έχει μόνο ευχαριστημένους πελάτες;

Δεν είναι λίγες οι φορές που αρκετοί ενδιαφερόμενοι πελάτες απευθύνονται σε εμάς απελπισμένοι από την τελευταία τους συνεργασία με κάποια δήθεν "εταιρεία" που ασχολείται με τη δημιουργία ιστοσελίδων και την κατασκευή site.
Τα συνήθη προβλήματα που ανακύπτουν αφορούν συνδέσμους μενού που δεν λειτουργούν, site που "πέφτει" συχνά και δεν είναι online, πολύ καθυστερημένη ή ανύπαρκτη υποστήριξη, προβλήματα στην αποστολή και λήψη email, άγνοια για τα στοιχεία καταχώρησης του domain name, χαμένοι κωδικοί προσβασης και σε ορισμένες περιπτώσεις άφαντες "εταιρείες" που κλείνουν χωρίς καμία προειδοποίηση και αφήνουν τον πελάτη μετέωρο.

Αυτά είναι τα αποτελέσματα όταν η επιλογή για την ανάθεση της διαφημιστικής προβολής μιας επιχείρησης γίνεται πρόχειρα και με αποκλειστικό γνώμονα την πολύ χαμηλή τιμή κόστους. Ο χαμένος χρόνος, η ταλαιπωρία, η δυσφήμιση στους πελάτες και τους χρήστες του διαδικτύου γενικότερα, η τιμωρητική πολιτική της google για τις κακοφτιαγμένες ιστοσελίδες και την κατάταξή τους στα αποτελέσματα αναζήτησης, η απώλεια ενός ονόματος χώρου (domain name) που δεν ανανεώθηκε και άρα χάνεται μαζί και όλο το brand είναι μερικά μόνο από τα δυσάρεστα αποτελέσματα μιας φθηνής επιλογής που τελικά καταλήγει άκρως ασύμφορη και αναποτελεσματική.

Οι επαγγελματικές σχέσεις που δημιουργεί η επιχείρησή μας με τους πελάτες της είναι μακροχρόνιες σχέσεις αμοιβαίας εκτίμησης και εμπιστοσύνης.
Η ανάπτυξη μιας τέτοιας σχέσης είναι μια διαδικασία πολυσύνθετη και αρκετά δύσκολη. Μετά τη δημιουργία ενός website, αρχίζει η δύσκολη αποστολή της συντήρησης, υποστήριξης και αργότερα αναβάθμισης λειτουργιών και υπηρεσιών.
Πρέπει να είναι απολύτως κατανοητό στον ιδιοκτήτη ενός site πότε οφείλει να πληρώσει, τι είναι αυτό που πληρώνει, γιατί είναι απαραίτητο και πως αυτό θα τον βοηθήσει να παραμείνει ανταγωνιστικός. Μια μεγάλη μερίδα του κόσμου θεωρεί ότι με την κατασκευή ενός site ολοκληρώνεται η διαφημιστική προβολή μιας επιχείρησης. Αυτό είναι εντελώς λανθασμένο.
Διότι για τη διατήρηση ενός site απαιτούνται εργασίες συντήρησης, αναβάθμισης, εποπτείας, ενημέρωσης, ελέγχου ασφάλειας, λήψης αντιγράφων, αντιμετώπισης προβλημάτων.

Οι εργασίες αυτές είναι πολύ εξειδικευμένες και μολονότι οι περισσότερες εκτελούνται περιοδικά από την webimage στο παρασκήνιο, εντούτοις αποτελούν μια πάγια πρακτική που εξασφαλίζουν τον ίδιο τον πελάτη. Ο πελάτης της webimage πάντα ενημερώνεται εγκαίρως για τις οφειλές του που αφορούν πληρωμές τρίτων (π.χ ανανέωση ονόματος χώρου στο Εθνικό Μητρώο Ονομάτων), και με τη μεσολάβησή μας εξασφαλίζονται τα συμφέροντά του και το αδιάλειπτο της λειτουργίας του ιστότοπού του.
Η επιχείρησή μας ανταποκρίνεται άμεσα σε κάθε αίτημα του πελάτη που αφορά υποστήριξη για την ορθή λειτουργία του site, των λογαριασμών email ή τις όποιες πληρωμές. Όλα αυτά τα χρόνια δεν έχουμε γίνει αποδέκτες ούτε ενός παραπόνου που να αφορά καθυστερημένη απάντηση ή υποστήριξη στην επίλυση κάποιου θέματος.

Είναι ιδιαιτέρως χαρακτηριστικό αυτό που συμβαίνει με επιχειρήσεις (ομολογουμένως ελάχιστες) που επέλεξαν κατά καιρούς να λύσουν τη συνεργασία τους με την επιχείρησή μας, είτε γιατί κάποιος γνωστός, φίλος ή συγγενής τους είπε ότι ξέρει από web design και μπορεί να αναλάβει τη συντήρηση, είτε γιατί κάποια άλλη επιχείρηση τους παραπλάνησε υποσχόμενη τα απίθανα.
Κάποιες, επικοινώνησαν μετά από καιρό μαζί μας προκειμένου να αναλάβει ξανά η επιχείρησή μας τον ιστότοπό τους. Λαμβάνοντας από εμάς αρνητική απάντηση. Για θέματα αρχής και πολιτικής της επιχείρησής μας.
Οι περισσότερες, έχουν διατηρήσει, ακόμα και μετά από αρκετά χρόνια, το ίδιο site το οποίο είχε κατασκευάσει η webimage στην αρχή της συνεργασίας. Χωρίς καμία απολύτως μεταβολή, καμία αναβάθμιση, καμία προσθήκη. Είναι μάλιστα τόσο καλοσχεδιασμένα τα site που είχαμε δημιουργήσει, που ακόμα και αρκετά χρόνια μετά, διατηρούν τη δική τους θέση και αξία στον χαώδη κόσμο του διαδικτύου. Αυτό όμως δε σημαίνει ότι ο ιδιοκτήτης αυτού του site δεν έχει ζημιωθεί ανεπανόρθωτα αφού μετά τη λύση της συνεργασίας του μαζί μας, έμεινε στην ουσία στάσιμος και δεν εξελίχθηκε.

Ο ευχαριστημένος πελάτης για εμάς αποτελεί μέγιστη προτεραιότητα και στόχο αδιαπραγμάτευτο. Αρκεί μόνο να ρίξετε μια ματιά στο portfolio της επιχείρησής μας (στο σύνδεσμο μενού "Έργα μας") για να διαπιστώσετε μόνοι σας στο κάτω μέρος ενός site την ημερομηνία αρχικής κατασκευής ή αναβάθμισής του.